12. lokakuuta 2016

PAKKANEN SAAPUU, SAAPUKOON!

Heippa. Kuten varmasti jokunen on huomannut olen pitänyt pientä blogihiljaisuutta jo hetken. En niinkään tarkoituksella, sillä postausideat eivät varmasti lopu koskaan. Lisäksi rakastan valokuuvamista ja ihanien hetkien taltioimista tänne blogiin. Tykkään myös kertoa kuulumisiani sekä olla kuvattavana kuten muutama viikko sitten kun mieheni sai luvan tarttua kameraan. Lupaan siis valottaa syksyny kuvioita teille myöhemmin joissain määrin. Oikeastaan katseeni ovat jo tulevassa talvessa, pakkanen saa saapua ja kirpaista lujaa!
Päivän asukuvissa minulla onkin päällä lähes jokapäinen syys-settini. Musta bomber / pilotti takki, mustat pillifarkut, valkoiset Niken Air Forcet ja kaiken kruunaa erittäin lämpimät Kauneven luomumerinovillainen huivi sekä pipo. Kauneven tuotteet on neulottu Suomessa, joten siitä iso plussa. Lämpimän huivin voi kääriä kaulaan jo ensimmäisten viileiden aamujen osuessa kohdalle. Lämmin huivi antaa suojaa myös minun jäykille hartioille enkä liiku ilman tätä turvahuiviani enää minnekään :) Pipo on rennon tyylinen, sopii varmasti niin sporttisempaan menoon kuin myös vaikkapas pitkän hienostelutakin kanssa. Kurkkaa ihmeessä lämpimät, muodikkaat ja ennen kaikkea kaiken kanssa yhteensopivat tuotteet Harakanpesän verkkokaupasta huivi ja pipo.



Lisää meidän talvikamppeita luvassa pian... Heittäkää mua ihmeessä toivepostauksilla. Sillä en aivan tiedä mistä aloittaa ;)



I´ll be back!



-Rea


Huivi ja pipo saatu / Harakanpesä shop


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo minulle <3